Dane przestrzenne – Nowy Wymiar Danych [część 5]
W poprzednich wpisach omówiliśmy, jak zmaksymalizować korzyści płynące z wykorzystania wysokiej jakości baz danych. Jeśli jednak nie posiadasz własnych danych adresowych czy lokalizacyjnych, ale wciąż chcesz rozwijać firmę prowadzając analizy przestrzenne i podejmując trafne decyzje biznesowe w oparciu o kryterium geograficzne – nic straconego!
Wzbogacanie danych adresowych – Nowy Wymiar Danych [część 4]
Technologia Business Intelligence (a w szczególności Location Intelligence) jest kluczowa w kontekście podejmowania właściwych decyzji biznesowych. Jeśli w Twojej firmie określasz m.in. grupę docelową działań marketingowych, badasz tendencje zakupowe bądź chcesz zwiększyć moc predykcyjną modeli scoringowych – rozważ wzbogacenie już posiadanej bazy o dodatkowe dane.
Autouzupełnianie danych adresowych – Nowy Wymiar Danych [część 3]
Poprzednie publikacje poruszały tematy geokodowania i „golden record” w bazach danych. Czas zatem na Location Intelligence w kontekście doświadczeń klienta – zarówno odbiorcy paczki, jak i użytkownika strony WWW czy aplikacji.
Golden Record – Nowy Wymiar Danych [część 2]
Omawiając proces standaryzacji i walidacji danych trudno nie wspomnieć o kwestii oszczędności (czasu i pieniędzy), jakie przynosi odpowiednio wyczyszczona baza – np. CRM. Czym zatem jest i jak stworzysz tzw. Golden Record w Twojej bazie danych?
Geokodowanie – Nowy Wymiar Danych [część 1]
W ostatnim czasie obok powszechnie znanego terminu Business Intelligence (BI), na popularności zaczęło zyskiwać określenie Location Intelligence. Analogicznie do BI, termin Location Intelligence (LI) odnosi się do pozyskiwania wiedzy z danych, ale dane te powinny mieć wymiar geograficzny/przestrzenny.